Saturday, October 24, 2009

Welcome & Selamat Datang

salam,

Kepada semua pengunjung blog ini, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana menyinggah ke fizaonline ini. Blog ini di wujudkan kerana saya sudah lama teringin menyeburi perniagaan secara online. Dah lama tersimpan dlm hati nak meniaga akhirnya saya berjaya juga membuka perniagaan secara online ini. Saya akan cuba berikan yg terbaik kepada customer saya. Dan saya berjanji akan memberi harga yg lebih murah berbanding jika anda membelinya di luar. Saya juga berharap customer berpuashati dengan perkhidmatan yg saya berikan. Insyallah saya akan menjual pelbagai barangan seperti Jam, Handbag, wallet, kain, tudung dan macam2 lagi lah.. pendek kata macam-macam ada. Akhir kata supportlah saya dan doakan saya maju dlm perniagaan ini. Jika anda ingin memberikan maklum balas kepada saya amatlah dialukan.

Wasalam...

No comments:

Post a Comment